אחראי.ת רכש ותפעול
היקף משרה: מלאה
מיקום: רמלה

עמותת תפוח פועלת מזה כ-20 שנה ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל.
באמצעות פיתוח והפעלת תכניות טכנולוגיות בסיסיות ומתקדמות, בעולמות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, דרך תעסוקה ועד לקהילה, זוכים תושבי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל לנקודת זינוק שווה להשתלבות בחברה ובכלכלה הישראלית.
 
אחראי.ת הרכש  והתפעול בעמותה אחראי/ת על ניהול כל פעילויות הרכש של העמותה,  החל מאיתור ספקים מתאימים, ניהול מו”מ, ביצוע הזמנות ועד מעקב אחר אספקה ותשלום. תפקיד זה משמעותי להבטחת אספקה רציפה של ציוד ושירותים הדרושים לפעילות השוטפת של העמותה, תוך שמירה על תקציב יעיל ואיכות גבוהה.

עמותת תפוח פועלת מזה כ-20 שנה ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל.
באמצעות פיתוח והפעלת תכניות טכנולוגיות בסיסיות ומתקדמות, בעולמות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, דרך תעסוקה ועד לקהילה, זוכים תושבי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל לנקודת זינוק שווה להשתלבות בחברה ובכלכלה הישראלית.
 
אחראי.ת הרכש  והתפעול בעמותה אחראי/ת על ניהול כל פעילויות הרכש של העמותה,  החל מאיתור ספקים מתאימים, ניהול מו”מ, ביצוע הזמנות ועד מעקב אחר אספקה ותשלום. תפקיד זה משמעותי להבטחת אספקה רציפה של ציוד ושירותים הדרושים לפעילות השוטפת של העמותה, תוך שמירה על תקציב יעיל ואיכות גבוהה.

תחומי אחריות:

•  אחריות על הזמנות רכש מעקב ובקרה

•  ניהול מו”מ מול ספקים וקבלת הצעות מחיר

•  הפעלה וניהול ספקים וקבלני משנה בתחומי תפעול

•  ניהול תקציב רכש ותפעול

•  תשתיות העמותה • אחריות על שיפוץ מרכזי עמותה קיימים וחדשים, הצטיידות ובקרה

•  חשבוניות –קליטה והכנה לתשלום 

דרישות התפקיד:

•  שליטה באופיס וביישומי המחשב – חובה

•  ניסיון בתחום הרכש של עד שנתיים  • חובה

•  יכולת תפעולית גבוה

•  יכולת גבוהה במו”מ מול ספקים וביצוע התקשרויות

•  ניסיון בתוכנת ERP יתרון לפריורטי

•  ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי

•  ניסיון בניהול רכש בעמותות/מרכזי ידע – יתרון משמעותי

•  עבודה מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים

•  יחסי אנוש טובים ואסרטיביות

•  יכולת סדר וארגון 

תחומי אחריות:

•  אחריות על הזמנות רכש מעקב ובקרה

•  ניהול מו”מ מול ספקים וקבלת הצעות מחיר

•  הפעלה וניהול ספקים וקבלני משנה בתחומי תפעול

•  ניהול תקציב רכש ותפעול

•  תשתיות העמותה • אחריות על שיפוץ מרכזי עמותה קיימים וחדשים, הצטיידות ובקרה

•  חשבוניות –קליטה והכנה לתשלום 

דרישות התפקיד:

•  שליטה באופיס וביישומי המחשב – חובה

•  ניסיון בתחום הרכש של עד שנתיים  • חובה

•  יכולת תפעולית גבוה

•  יכולת גבוהה במו”מ מול ספקים וביצוע התקשרויות

•  ניסיון בתוכנת ERP יתרון לפריורטי

•  ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי

•  ניסיון בניהול רכש בעמותות/מרכזי ידע – יתרון משמעותי

•  עבודה מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים

•  יחסי אנוש טובים ואסרטיביות

•  יכולת סדר וארגון 

טופס הגשת מועמדות:

אחראי.ת רכש ותפעול
דילוג לתוכן